top of page
Başlıksız-G.png

TESLİMAT VE İADE POLİTİKASI

TESLİMAT KOŞULLARI

 

1-Sipariş ettiğiniz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Ürün sevkiyatlarına ürün SUNDAZE GIDA ÜRETİM VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ tarafından tedarik edildikten sonraki en geç 2 iş günü içinde başlanacaktır. Ürünlerimiz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkenlik gösterebilir.

2-Siparişiniz onaylandıktan sonra 8 iş günü içerisinde belirtilen teslimat adresine gönderilmek üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. Kargo takip süreci siparişiniz kargoya verildiğinde başlayacaktır. Siparişinizi kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Sipariş verildikten sonra teslim alacak kişi ve adres bilgileri değiştirilememektedir. Teslimatınızın doğru ve kolay yapılabilmesi için lütfen adres bilgilerinizi (mahalle, cadde, sokak, bina/daire numarası vb.) eksiksiz doldurunuz.

KARGO TESLİM ALINIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR:

Siparişi teslim alan kişinin T.C Kimlik numarasını kargo yetkilisine vermek sureti ile teslim alacağını kabul eder, aksi takdirde ürünün teslim edilmeyebileceğini kabul ve taahhüt eder. Sipariş paketi, kargo görevlisinin yanında açılmalı ve kontrol edilmelidir. Ürünün hasarlı veya eksik çıkması durumunda kargo görevlisine Hasarlı Ürün Tespit Tutanağı hazırlatılmalı, paket teslim alınmamalı e-posta (iade@sundaze.com.tr) yolu ile firmamıza bildirilmelidir. Tutanak tutulmamış hiçbir hasarlı veya eksik ürün bildirimi dikkate alınmayacaktır. Arızalı ürünler gönderilmeden önce mutlaka tarafımıza bildirilmelidir. Firmamızın haberi olmadan gönderilen iade kargolar kabul edilmeyecektir.

 

İPTAL VE İADE ŞARTLARI

1-)GENEL

  • Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan bilgileri tam ve doğru anlamış ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

  • Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun ve mesafeli sözleşmeler yönetmeliği (rg:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

  • Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

  • Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

  • Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmek zorundadır.

  • Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

2-) SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

3-) KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcı'ya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri satıcı’ya ait olacak şekilde satıcı’ya iade etmek zorundadır.

4-) ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum alıcı’ya bildirilir. alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

5-) ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

Alıcı, sözleşme konusu malı teslim almadan önce muayene edecek; kırık, hasarlı ve ayıplı malı kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan malın hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Alıcı, teslimden sonra malı korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa malı kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir.

 

6-) CAYMA HAKKI:

6.1-) ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) iş günü içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak aşağıda sayılan mal ve/veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış, istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır. 

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,

  • ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,

  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ve iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,

  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,

  • Ürünün tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde

  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya ALICI’ya anında teslim edilen gayrimaddi ürünler,

  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler,

  • ALICI'nın ticari ve/veya mesleki amaçla satın aldığı ürünler.

 

 

6.2-) Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 iş günlük süre içinde SATICI’ya iadeli taahhütlü posta, faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 6-e madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,

 

6.2-a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

 

6.2-b) Cayma hakkını kullanırken belirtilen dilekçe,

 

6.2-c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 

6.2-d) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasında itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri ALICI’ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

 

 

6.3-)Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde ALICI, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanunen sorumludur.  Bu bağlamda, cayma tarihine kadarki süreçte ürünün işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü üründe bir değişiklik veya bozulma meydana gelirse, ALICI cayma hakkını kaybedebilir. Bu durumların varlığına rağmen, SATICI tarafından cayma kabul edildiği hallerde, iade edilecek ürün bedelinden değişiklik/bozulma kadar indirim yapılabilir.

7-) SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

Ünvanı : SUNDAZE GIDA ÜRETİM VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Adresi : Barbaros Mah. Sedef Sok. No:4/4D Üsküdar/İstanbul

Telefon : 0 (216) 629 11 10

Eposta adresi : info@sundaze.com.tr

 

 

8-) CAYMA HAKKININ SÜRESİ:

8.1) Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcı’ ya aittir.

8.2) Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde satıcı' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "cayma hakkı kullanılamayacak ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

9-) CAYMA HAKKININ KULLANIMI:

Kişiye veya alıcı’ ya teslim edilen ürünün faturası, (iade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.İade formu, iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

10-)  ÖDEME İADE PROSEDÜRÜ

 

10.1) MÜŞTERİ’nin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile MÜŞTERİ’ye bedel iadesine karar verilen durumlarda, SATICI tahsil etmiş olduğu tutarın tamamını tahsilatın yapıldığı kredi kartına tek seferde 14 gün içerisinde iade edecektir. Banka tarafından, MÜŞTERİ ürünü kaç taksit ile aldıysa ödeme iadesini de yine taksitli olarak aynı adetteki taksitle MÜŞTERİ kredi kartlarına yapmaktadır. Eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve MÜŞTERİ iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

 

10.2)Satın alınmış ürünlerin iadesi durumunda; SATICI tahsil etmiş olduğu tutarın tamamını tahsilatın yapıldığı kredi kartına tek seferde iade edecektir. Banka tarafından, MÜŞTERİ ürünü kaç taksit ile aldıysa ödeme iadesini de yine taksitli olarak aynı adetteki taksitle MÜŞTERİ kredi kartlarına yapmaktadır. Eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve MÜŞTERİ iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

 

10.3)ALICI, işbu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş, sözleşme ön bilgilendirmelerinde, İnternet Sitesi'nde yazılı tüm açıklamaları ve koşulları okuduğunu, satışa konu ürünün temel özellik, nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları, SATICI ve satışa konu ürün ile ilgili diğer tüm ön bilgiler, bilgilendirmelerin açıklandığını ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler, elektronik iletişim ve ödül puanları koşulları dahil bu Sözleşme'de yazılı bütün hususlarda önceden bilgi sahibi olduğunu, tamamını İnternet Sitesi'nde elektronik ortamda gördüğünü ve yine tüm bunları onay ve kabul etmek suretiyle, ürünü sipariş ettiğini ve işbu Sözleşme hükümlerini kabul ve beyan eder.

11-) CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

Alıcı’ya teslim edilmesinin ardından alıcı tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünlerin, yönetmelik gereği iadesi mümkün değildir.

12-) ÖDEME VE TESLİMAT

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınızla işleminizi yapabilirsiniz. Kredi kartınızdan siparişiniz sonunda ödeme işlemi gerçekleşecektir.

bottom of page